Az Operettszínház az igényes, ugyanakkor könnyedebb hangvételű zenés szórakoztatást tűzte céljául. A színház az operettek mellett, a világ legnépszerűbb musicaljeit szerepelteti műsorán. A műfaj, kiváló ének és tánctudást, sokoldalú felkészültséget követel a művészektől. A színház társulata már számtalan előadáson bizonyított! 1065 Budapest, Nagymező u. 17-19 Tel. : +36-1/ 312-4866 A Madách Színház a vidám komédiák, bohózatok és vígjátékok mellett szívügyének tartja a musical műfajának felkarolását is. Látványos musical előadásaik magas nézettségűek. Sikerük záloga a kiváló csapat - nagyszerű táncosok és énekesek, professzionális hang és fénytechnika, színvonalas rendezés és koreográfia - összhangja. 1073 Budapest, Erzsébet krt. 29-33 Tel. : +36-1/ 478-2000 Egy közönségszínház, ahol egyenrangú műfajként jelenik meg egymást erősítve a tánc, a próza, a komolyzene, a musical, a könnyűzene és a cirkusz világa, valamint még sok-sok más, számtalan érték és élmény. Vígjátékok és musicalek is bővítik kulturális kínálatuk palettáját.
A nagyon kis színpad a rendezőt minden esetben komoly próba elé állította. Madách színház a Facebookon!
A XX. században több olyan színházi vállalkozás is létrejött Budapesten, mely Madách Imre nevét viselte. Napjaink Madách Színháza a második világháború után szerveződött újjá és 1961-ben költözött mai helyére a VII. kerületi Erzsébet körút 29-33. szám alá. 1919-ben a Zeneakadémia kistermében Madách Színház néven kísérletezett egy, zömmel a frontról hazatért, szerződés nélküli színészekből alakult társulat, mely a Thália Társaság szellemi örököseként elsősorban magyar szerzőket és a kor modern európai drámaíróit vitték színre. Legnagyobb sikerük a százas szériát futó Holnap reggel című Karinthy Frigyes dráma előadása volt. Alig több mint egy évig működtek, tevékenységük befejeződött, amikor a társulatot 1920-ban kilakoltatták a Zeneakadémiáról. A Madách Színház irodalmi célt tűzött maga elé, igyekezett megszüntetni a színház és irodalom közt tátongó szakadékot. A színház műsorán klasszikus darabok, kortárs világirodalmi művek és kortárs magyar drámák szerepeltek. A színház vezetőinek a műsorpolitikában, a darabok kiválasztásában szem előtt kellett tartaniuk, hogy a kevesebb nézőt befogadó kamaraszínházban az intim játék, a lélektani hatások, a közvetlenebb kapcsolat jobban érvényesül.