3D VR Szemüveg 4 5 500 Ft Egyéb játékok és konzolok jún 21., 18:51 Csongrád, Tiszasziget HIDE 3D szemüveg LG 2 1 000 Ft TV kiegészítők jún 7., 13:04 Pest, Szentendre HIDE Szemüveg 3d eladó 3 11 000 Ft DVD és videó lejátszó máj 29., 11:36 Hajdú-Bihar, Debrecen HIDE VR360 3D szemüveg 3 5 000 Ft Tokok és kiegészítők máj 28., 15:49 Vas, Szombathely HIDE 3D mozis szemüveg 4 490 Ft Övek, szemüvegek, napszemüvegek több, mint egy hónapja Jász-Nagykun-Szolnok, Szolnok HIDE Találati lista szűrése
990* Szállítási idő: 2-3 munkanap Dõljön hátra, és élvezze a VR szemüveg által nyújtott új élményt, ami elvezeti a virtuális valóság világába. A Cellularline VR szemüveg egyedi dizájnjával, és kényelmével remek választás a virtuális valóság, a 3D-s, illetve 360°-os videók és a letölt Ft 3 480 + 1190, - szállítási díj* Szállítási idő: 2-3 munkanap KompatibilisApple iPhone 6 4. 7``, Apple iPhone 6S 4. 7`` Ft 3 480 + 1190, - szállítási díj* Merülj el a lenyűgözően valósághű virtuális valóságban! Élvezd a 3D-s filmeket, videókat, játékokat okostelefonodon úgy, ahogy még sohasem láttad! A REMAX Virtuális valóság szemüveg ezt az élményt kínálja számodra az állítható, víztiszta optikáknak köszön Ft 3 505 Szállítási díj min. 1139* Ft 3 590 Szállítási díj min. 800* ABS virtuális valóság szemüveg. Telefonos alkalmazással együtt működik. Töltsön le virtuális valóság videókat, túrákat vagy játékokat és próbálja ki őket! A termék bármilyen okostelefonnal használható, mely mérete 4-6. 5 inch. Méretek: 19, 5X14, 5X12, 5 CM Ft 3 600 + 1200, - szállítási díj* VR szemüveg / 3D virtuális valóság Csak 3.
Emiatt a 2 kép, bár különbözik egymástól, egyszerre, de különböző polaritással kerül kivetítésre. A passzív, körkörösen polarizált szűrővel ellátott szemüveg elvégzi a maradék munkát, és adott képet csak az adott szem fogja látni. A gyártása ezeknek a szűrőknek, hogy pontosan passzoljanak az LCD panelen található szűrőkkel, nagy pontosságot igényel. A legelső ilyen tévéknél a szűrőket üvegre integrálták, a jövőben azonban csak egy vékony filmet fognak e célból használni, ami könnyebb, vékonyabb, és sokkal olcsóbb is. További cikkek: Így kap több figyelmet a hifi és házimozi Spotify, TIDAL és Deezer Mi történik, ha tölteni akarjuk a telefonunkat egy külföldi szálloda konnektorából? 1. rész Audio formátumokról tömören, avagy hány bit kell a boldogsághoz? 4. rész DXD Audio formátumokról tömören, avagy hány bit kell a boldogsághoz? 3. rész FLAC
A profi, forgatásra alkalmas 3D-kamerákért milliókat kell kiadnunk, mivel két lencserendszerre, érzékelőre és feldolgozórendszerre van szükség. Szerencsére a belépő fogyasztói 3D-videokamerák között sok viszonylag megfizethető darab van, ezekkel fókusztesztünkben ismerkedhetnek meg. Addig is, ha térhatású videoanyagot hagyományos 2D-megjelenítőn kellene megtekinteni, az lehetséges akár egy cián-vörös papírszemüveggel (anaglyph) is – a színeket persze gyakorlatilag elfelejthetjük. A kamera kiválasztásával párhuzamosan érdemes utánanézni a megfelelő videoszerkesztő szoftvernek – pár próbavágás erejéig ehhez is jól jöhet a papírszemüveg –, egyes programok ugyanis nem támogatják a 3D full HD, csak a side-by-side anyagok generálását. Ha pedig mintafelvételekre lenne szükség a szerkesztéshez, DVD-mellékletünkön találhatók a fókusztesztünkben szereplő kamerákkal készült 3D felvételek.
Egy másik 3D-s megközelítés 2011. augusztus 1., hétfő, 16:40 3D passzív aktív szemüveg 3D TV 3D szemüveg passzív szemüveg aktív szemüveg passzív 3D szemüveg aktív 3D szemüveg passzív 3D TV aktív 3D TV Mind a mai napig, a legtöbb 3D TV aktív szemüveget használ. A bal-jobb szem számára a két 1920x1080-as HD kép felváltva jelenik meg a kijelzőn, miközben az egyik szemet eltakarja a szemüveg, a másik előtt pedig kinyitja az aktív-LCD-t. Ezeket a szemüvegeket egy infrajel vezérli, melynek adója vagy a tévébe van beépítve, vagy külön egységként kapható. A képváltás olyan gyors, hogy bár a kép időben el van csúszva, az agy összekapcsolja őket, és egyetlen térhatású képet alkot belőlük. Azonban hátránya is van ezeknek a szemüvegeknek. Mindegyik lencse egy tulajdonképpeni LCD-panel, ami áram hatására vagy átengedi a fényt, vagy blokkolja az útját, az LCD viszont nem képes azonnal megtenni ezt. Ahogy az egyik szem megkapja a jelet, hogy zárjon, a másik pedig, hogy nyisson, a késés miatt van egy holtidő, amíg mindkét szem nyitva, illetve zárva van.
Emiatt például a bal szemünk lát olyan információkat, amik a jobb szem számára vannak megjelenítve és fordítva. Ez egy 3D képhiba, nevesítve átfedés, vagy szellemkép. Ezt minimalizálandó, az ilyen jellegű szemüvegeknél van egy elvakító rész, amikor mindkét lencse zárva van. Ezáltal csökken az átfedés jelensége, ugyanakkor egyenes arányban csökken a fényerő is. Egy passzív szemüveges 3D TV esetén, a kijelző egyszerre mutatja mindkét szem számára a képet. Mindkét kép ellentétesen körkörösen polarizált, ahogy a passzív szemüvegek is. A kép és a szemüveg is csak az adott szem számára láttatja az információk egy részét, míg a másik számára a másikat, az agyunk ismét teszi a dolgát, és összeilleszti a képet. Az egyik pozitívum ebben a megközelítésben, hogy nincs fény útját blokkoló LCD, vagyis mindkét szem egyszerre látja a képet, ezáltal a fejfájás és rosszullét, ami a 3D nézők egy kisebb részét érinti, nagymértékben csökkenthető (bár ez még nem bizonyított orvosilag, és nekünk is kevés tapasztalatunk van vele kapcsolatban).
Ezek lineáris polarizációt használnak, nem pedig körköröset. A RealD egy körkörösen polarizáló lencsét helyez egyetlen projektorlencse elé. Ez ugyanazt teszi, mint az aktív szemüveg egy házi felállásban: szekvenciálisan polarizált képeket vetít, és a polarizált szemüveg mindkét szem számára FullHD képet alkot. A vetítő esetlegesen 4K felbontású (4096x2160), ami mindkét szem számára Full 2K HD képet képes vetíteni. Ennél is kritikusabbá válhat az otthoni passzív 3D rendszerek felbontásvesztése, amikor a 3D tartalom elérhetőbbé válik kábelen, műholdon, vagy bármilyen televíziós szolgáltatáson. Valószínűleg, alighanem csak évek múlva, a 3D programok nagy része "side-by-side" (2 kép egymás mellett) technikát fog alkalmazni. Ez a technológia ugyanis felezi a vízszintes felbontást, így a 2 technológia ötvözéséből (side-by-side és passzív szemüveg) kijön egy felezett felbontású, 960x540-es kép, ami minden kétséget kizáróan NEM HD. Az utolsó szó jogán Ahogy az imént rájöttünk, a passzív 3D használata közben kompromisszumokat kell kötnünk.